11/15/12

kehadapan sang cupid.

terima kasih kerana membaca surat yang ke 4891 ini. dan fuck you kerana melupakan kesemua 4891 surat sebelum ini. seperti surat-surat yang sebelum ini, tujuan surat ini ditulis adalah kerana ingin membuat aduan tentang kecuaian dan ketidak adilan pihak tuan dalam mengagihkan para muse kepada umat manusia. sebagai contoh, seorang rakan yang tidak berapa rapat dan tidak berapa jauh telah mendapat musenya yang ke 10 untuk tahun ini. apa cilakanya pihak tuan dengan sewenang-wenang membazirkan muse yang saya dapati semakin berkurangan kepada rakan yang tidak berapa rapat dan tidak berapa jauh yang celaka itu? jadi untuk kali yang saya sendiri tidak berapa pasti kerana saya sendiri tidak mengira berapa kali sudah saya tanya. mana muse saya? tolonglah. saya bayar seperti umat manusia yang lain. kenapa aduan saya tidak diambil kira. jangan sampai saya buat aduan terus ke pihak atasan.

terima kasih.

yang mengharap.

seorang manusia.

0 orang mengaku gila: